Drag

Support center 055-5073624

צרו אתנו קשר

Awesome Image Awesome Image

פרסום ממומן בגוגל

שירות הפרסום בגוגל שלנו נועד לעזור לעסק שלך להשיג את יעדיו המקוונים על ידי הגדלת הנראות במנוע החיפוש הגדול בעולם גוגל, העברת התנועה האיכותית ביותר באמצעות רכישה יעילה של המיקום במילות מפתח רלוונטיות בהן קהל היעד יעיל וממקסם המרות למטרת היעד.

עם צוות מומחי הפרסום בגוגל שלנו, ידע בתעשייה והגישה הייחודית שלנו המבוססת נתונים ומחקר, אנו יכולים להבטיח לך שאסטרטגיות פרסום נכונה בגוגל יכולה להניע את העסק שלך לגבהים חדשים בנוף הדיגיטלי

  • + פרסום בגוגל
  • + גוגל אנליטיקס
  • + גוגל תג מנג׳ר
  • + קונסולת החיפוש של גוגל
  • + גוגל לעסק שלי
  • + מחקר קידום בגוגל
Awesome Image
Awesome Image

מחקר ותכנון

באמצעות מחקר ייעודי, תכנון מעשי והתאמת עיצוב עמודי הנחיתה והמודעות לקהל היעד אנו נביא את אתר
העסק שלכם למטרות שאתם הגדרתם

אופטימיזציה

הצוות המקצועי שלנו כבר ניתח מאות מודעות ממומנות במרוצת השנים ואנו יודעים להתמודד עם כל
קמפיין קטן כגדול ולהתאים את התוצאה בדיוק לצרכי הלקוח וליכולות שלו

אפיון ודיוק

כדי לבנות לכל לקוח את החוויה המתאימה לקהל לקוחותיו אנו דואגים לאפיין היטב את צרכי הלקוח ואת
היכולות שלו.אנו מבצעים מחקר מעמיק על השוק אליו ניכנס וכך אנו מתאימים את המודעות הממומנות
שלכם לקהל הלקוחות המיועד

דוחות ואנליטיקה

אצלנו מעריכים מידע ונתונים לפעמים יותר מהכל, אנו דואגים להטמיע אפשרות ויזואלית מלאה לכלל
הפעולות שהמשתמשים שלנו עושים ובכך יודעים לנתח כל פעולה הן אם באתר או בעמוד הנחיתה. הדוחות
שלנו מסודרים באופן מותאם אישית לכל לקוח ולצרכים שלו ובכך אנו שומרים על הציפייה בהתאם לתוצאות
מוכחות.

אנחנו יודעים לאפיין וליישם כל פרויקט קטן כגדול והתוצאה מדברת בפני
עצמה

אצלנו, מבינים את החשיבות של מחקר מודעות ביצירת מסעות פרסום מוצלחים. אנו מתחילים בהבנה מעמיקה של
העסק, התעשייה וקהל היעד שלך. צוות המשווקים הדיגיטליים המנוסים שלנו עורך מחקר שוק מקיף כדי לזהות
מגמות בתעשייה, העדפות צרכנים וניתוח תחרות. על ידי הבנת נוף השוק והצרכים וההעדפות של קהל היעד
שלך, נוכל לפתח קמפיינים ממוקדי לייזר שיהדהדו עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך ויניעו את הפעולות
הרצויות.

מודעות ממומנות בגוגל – כל מה שרציתם לדעת

השימוש ב-Google Ads עבור עסק חדש הוא כמו ללמוד לנגן בכלי חדש.

הזמן שלוקח יכול להשתנות בהתאם לכמה דברים:

    1. נקודת ההתחלה שלך: אם אתה כבר מכיר פרסום מקוון או שיש לך רקע שיווקי, אתה
      עשוי לאסוף אותו מהר יותר, כמו מישהו שכבר יודע לקרוא מוזיקה תוך כדי לימוד
      כלי חדש.
    2. הזמן שאתה יכול להקדיש: בדיוק כמו להתאמן על כלי נגינה, ככל שתוכל להשקיע
      יותר זמן בלימוד Google Ads, כך תוכל להבין את זה מהר יותר. אתה עשוי להבין
      את היסודות תוך שבוע או שבועיים על ידי הקדשת מספר שעות מדי יום.
    3. המורכבות של מסעות הפרסום שלך: מסעות פרסום פשוטים הם כמו השמעת שירים
      חיוניים. הם קלים ומהירים יותר ללמידה. אבל אם העסק שלך צריך תנועות
      מורכבות, זה כמו לנגן מוזיקה מסובכת יותר, שלוקח יותר זמן ללמוד.
    4. משאבים וכלי למידה: אם אתה יכול לגשת למשאבי למידה טובים, כמו הדרכות
      מקוונות, קורסים או אפילו מנטור, אתה עשוי ללמוד מהר יותר. זה כמו שיש לך
      מורה טוב למוזיקה במקום לנסות ללמוד כלי בעצמך.

באופן כללי, ייתכן שתתחיל להבין את היסודות של Google Ads בעוד מספר שבועות
אם תקדיש לזה זמן באופן קבוע. אבל ההתמקצעות, במיוחד בקמפיינים מורכבים
יותר, עשויה להימשך מספר חודשים. ובדיוק כמו עם מכשיר, תרגול ולמידה
מתמשכים חיוניים לשיפור לאורך זמן.

אפשר להתחיל מסע פרסום בגוגל ללא מחקר, אבל זה כמו לצאת לדרך בלי לתכנן את
המסלול. אתה יכול להיכנס לרכב ולהתחיל לנסוע, אבל אולי זה לא חכם.

החיפוש עוזר לך להבין את הקהל שלך, באילו מילים הוא משתמש בעת חיפוש שירותים או
מוצרים כמו שלך, ולאילו מודעות סביר להניח שהם יגיב. זה כמו להסתכל על מפה
ולתכנן את המסלול הטוב ביותר ליעד שלך.

ללא מחקר, אתה מנחש מה לעשות. ייתכן שהמודעות שלך לא יגיעו לאנשים הנכונים או
שהן צריכות להיות יעילות יותר. זה כמו להסתובב בלי כיוון ברור – אולי תמצא כמה
מקומות מעניינים. ובכל זאת, זה ייקח יותר זמן, ואתה עלול לפספס את היעד המיועד
שלך.

לכן, בעוד שזה אפשרי להתחיל מסע פרסום בגוגל ללא מחקר, זה בדרך כלל לא הרעיון
הטוב ביותר. לקחת את הזמן למחקר זה כמו לתכנן מסע מוצלח – זה עוזר לך להגיע
ליעד שלך בצורה יעילה ואפקטיבית יותר.

יצירת דף נחיתה למודעה לא תמיד דורשת מתכנת, כמו שלא תמיד צריך שף מקצועי כדי
להכין ארוחה טובה. כיום, זמינים כלים ופלטפורמות שמקלים על מישהו ללא כישורי
תכנות ליצור דף נחיתה.

הכלים האלה הם כמו ספרי מתכונים עם הוראות שלב אחר שלב להכנת מנה.
לכלים האלה יש לרוב תבניות שבהן אתה יכול להשתמש, אז זה יותר על בחירת הפריסה
המתאימה והוספת התוכן שלך, כמו טקסט ותמונות. זה כמו לקשט חדר באמצעות תוכנית
עיצוב מוכנה מראש – אתה בוחר את הצבעים, הריהוט והעיצוב המתאימים לטעם שלך.

עם זאת, נניח שאתה רוצה משהו ספציפי או מעוצב בהתאמה אישית, כמו מנת גורמה או
בית שנבנה בהזמנה אישית. במקרה כזה, אז מתכנת יעזור. הם יכולים ליצור דף נחיתה
המותאם בדיוק לצרכים ולמפרט שלכם, עם תכונות ייחודיות ועיצוב בולט.
לכן, ייתכן שלא תזדקק למתכנת עבור דף נחיתה בסיסי. אבל כישוריו של מתכנת יכולים
להיות יקרים עבור דף מורכב יותר, מעוצב בהתאמה אישית.

תחשבו על מילת מפתח כמו מילת קסם שעוזרת לכם למצוא את מה שאתם מחפשים באינטרנט.
זו מילה או ביטוי קצר שאתם מקלידים במנועי חיפוש, כמו גוגל, כשאתם מחפשים משהו.

לדוגמה, אם אתם רוצים למצוא מתכון לעוגת שוקולד, הקלידו 'מתכון לעוגת שוקולד'
בגוגל. במקרה זה, 'מתכון לעוגת שוקולד' היא מילת המפתח שלכם. זה אומר למנוע
החיפוש במה אתם מעוניינים, ומנוע החיפוש משתמש במילת מפתח זו כדי למצוא דפי
אינטרנט על מתכונים לעוגות שוקולד.

בעולם האתרים והשיווק באינטרנט, מילות מפתח הן חיוניות. הם עוזרים לאתרים
להבחין במנועי החיפוש ולהופיע בתוצאות החיפוש כאשר מישהו מחפש את המילים
הספציפיות הללו. זה כמו לשים שלט בחלון ראווה שאומר מה אתה מוכר כדי שאנשים
שרוצים את מה שאתה מציע יוכלו למצוא אותך בקלות.

הקמת קמפיין ממומן בגוגל ללא ידע מוקדם זה כמו לתכנן את הטיול הראשון שלכם
למקום חדש ללא מפה.

זה אפשרי, אבל להבין את המסלול ייקח קצת זמן. הנה רעיון גס למה לצפות:

  1. לימוד היסודות: ראשית, תצטרך להבין כיצד פועלת Google Ads. זה כמו ללמוד את
    חוקי הדרך. זה יכול לקחת כמה ימים עד שבוע או יותר, תלוי כמה מהר אתה קולט
    מושגים חדשים וכמה זמן אתה יכול להקדיש ללמידה.
  2. יצירת החשבון שלך: הגדרת חשבון Google Ads היא פשוטה, בדומה להרשמה
    לאפליקציה או שירות חדש. זה יכול להיעשות תוך שעה בערך.
  3. מחקר ותכנון: שלב זה הוא קריטי. זה כרוך בהבנת קהל היעד שלך והחלטה על
    מילות המפתח (מונחי החיפוש שאתה רוצה שיפעילו את המודעות שלך). תחשוב על זה
    כתכנון העצירות שלך בטיול. בהתאם למורכבות השוק והקמפיין שלך, זה יכול לקחת
    כמה ימים.
  4. בניית מסע הפרסום שלך: כעת, אתה מוכן ליצור את מסע הפרסום שלך. זה כולל
    כתיבת מודעה, הקמת קבוצות מודעות, בחירת קהל היעד שלך והגדרת תקציב. הגדרת
    מסע הפרסום הראשון שלך עשויה להימשך מספר ימים למתחילים מכיוון שאתה תלמד
    ותעשה זאת בו זמנית.
  5. סקירה והשקה: לפני שתשקו, תרצו לבדוק הכל. זה כמו לוודא שארזת את כל מה
    שאתה צריך לטיול שלך. תהליך הבדיקה עשוי להימשך מספר שעות.
  6. ניטור והתאמות שוטפות: לאחר שהקמפיין שלך פעיל, תצטרך לעקוב אחר הביצועים
    שלו ולבצע התאמות. זהו תהליך מתמשך, בדומה להתאים את המסלול שלך בנסיעה
    בכביש בהתבסס על תנאי התנועה.

בסך הכל, למתחילים לגמרי, הקמת מסע הפרסום הראשון שלך ב-Google Ads עשויה
להימשך בין שבוע לשבועיים. הזמן בפועל יהיה תלוי כמה מהר אתה לומד את המערכת
וכמה מורכב מסע הפרסום שלך.

עבוד איתנו

נשמח לשמוע עוד על הפרויקט שלך