Drag

Support center 055-5073624

צרו אתנו קשר

Awesome Image Awesome Image

חנויות וירטואליות

כל החלטה שאנו מקבלים צריכה לענות על שאלת מיליון הדולר: כיצד הפתרון יועיל בצורה הטובה ביותר למטרה של הלקוח שלנו? אנו פועלים לפיתוח פתרונות יעילים

אנחנו אוהבים להיות שונים, באותו האופן שבו כל משימה שונה. כל פרויקט הוא הזדמנות ליצור תוצאה שתעזור לך

  • + פיתוח בוורדפרס
  • + פיתוח קוד מותאם אישית
  • + בניית חנויות לעסקים קטנים
  • + בניית חנויות לרטייל
  • + בניית חנויות לאפיליאציה
Awesome Image
Awesome Image

תכנון ועיצוב

באמצעות מחקר ייעודי, תכנון מעשי והתאמת עיצוב המותג לקהל היעד אנו נביא את אתר העסק שלכם לחוויה המתאימה ללקוחותיכם

עבודת צוות

הצוות המקצועי שלנו פיתח עשרות חנויות מקוונות במרוצת השנים ואנו יודעים להתמודד עם כל פרוייקט קטן כגדול ולהתאים את התוצאה בדיוק לצרכי הלקוח

אפיון ודיוק

כדי לבנות לכל לקוח את החוויה המתאימה לקהל לקוחותיו אנו דואגים לאפיין היטב את צרכי הלקוח, מבצעים מחקר מעמיק על השוק אליו ניכנס וכך אנו מתאימים את חלון הראווה הדיגיטלי שלכם לקהל הלקוחות המיועד

חווית המשתמש

חווית המשתמש כיום היא חלק בלתי נפרד מכל חנות וירטואלית המכבדת את עצמה, התהליך כולל גם: מחקר קהל יעד, מחקר מתחרים בשוק המקומי, התאמת WireFrames במספר דוגמאות לפני תכנות בפועל ועוד.

אנחנו יודעים לאפיין וליישם כל פרויקט קטן כגדול והתוצאה מדברת בפני עצמה

קבל את העיצוב שלך תוך מספר ימי עסקים, והתעדכן בתהליך. כל מה שאתה צריך עבור מותג מונע דיגיטלית. הצעה
מוגדרת. מימוש קונספטואלי. לוגו, סוג, מראה, תחושה, גוון, תנועה, תוכן – אנחנו עוסקים בזה.

העברת מסר המותג שלך החוצה. אנו יוצרים קריאייטיב דינמי של מסע פרסום שמושך קהלים, בכל מקום שבו הם הכי
מוכשרים. הביאו את המותג שלכם לחיים, העבירו את הצעת הערך שלכם עם הגדרה זריזה על פני יצירתיות.

פיתוח מוצרים ידידותיים למשתמשים

UX (חווית משתמש) ו-UI (ממשק משתמש) בחנויות וירטואליות הם כמו פריסה ועיצוב של חנות פיזית. הם חיוניים מכיוון שהם קובעים באיזו קלות ובנעימות הלקוחות קונים בחנות שלך.

  1. כמו מבנה חנות פיזית: UX עוסק באופן שבו החנות המקוונת שלך מוגדרת. זה כמו המעברים והשלטים בחנות פיזית – זה מנחה את הלקוחות שלך, עוזר להם למצוא את מה שהם מחפשים בקלות ובמהירות. UX טוב אומר שלקוחות יכולים לנווט בחנות שלך מבלי להתאכזב או לאיבוד.
  2. כמו עיצוב של חנות: ממשק משתמש עוסק באיך שהחנות שלך נראית – הצבעים, סגנון הכפתורים והגופן של הטקסט. זה כמו עיצוב של חנות. חנות מושכת מבחינה ויזואלית עם פריסה ברורה ומושכת יכולה להפוך את הקניות למהנה יותר ולעודד לקוחות להישאר זמן רב יותר ולחקור יותר.
  3. שביעות רצון לקוחות: UX/UI טוב הופך את החנות הוירטואלית שלך לידידותית ומהנה למשתמש. זה יכול להוביל ללקוחות מרוצים יותר שיש להם סיכוי גבוה יותר לחזור ולהמליץ לאחרים על החנות שלך.
  4. מכירות והמרה: בדיוק כמו שחנות פיזית מעוצבת יכולה למשוך יותר לקוחות ומכירות, חנות וירטואלית עם עיצוב UX/UI טוב יכולה להוביל למכירות והמרות גבוהות יותר. זה מקל על הלקוחות למצוא ולקנות את מה שהם רוצים.
  5. תמונת מותג: העיצוב של החנות הוירטואלית שלך משקף את המותג שלך. UX/UI טוב נותן רושם חיובי ועוזר לבנות אמון לקוחות.

לסיכום, UX/UI חיוני בפיתוח חנויות וירטואליות. הכל על יצירת חווית קניה חיובית, קלה ומהנה, בדומה לחנות פיזית מעוצבת ומסודרת היטב.

בניית חנות וורדפרס היא כמו הקמת חנות פיזית חדשה. הזמן שלוקח יכול להשתנות בהתאם למספר גורמים:

  1. גודל ומורכבות: חשבו על זה כמו ההבדל בין פתיחת בוטיק קטן לחנות כלבו גדולה. הקמת חנות מקוונת פשוטה עם כמה מוצרים עשויה להימשך שבועות. אבל אם אתה רוצה חנות גדולה עם הרבה מוצרים ותכונות מותאמות אישית, זה יכול לקחת כמה חודשים.
  2. עיצוב והתאמה אישית: זה כמו לקשט את החנות שלך. אם אתה מרוצה מנושא בסיסי שעוצב מראש, זה מהיר יותר. אבל זה ייקח יותר זמן אם אתה רוצה עיצוב ייחודי או תכונות מותאמות אישית ספציפיות.
  3. פרטי מוצר: הוספת המוצרים שלך היא כמו לאחסן את המדפים בחנות שלך. אם יש לך הרבה מוצרים, או אם לכל מוצר יש הרבה פרטים כמו גדלים או צבעים שונים, זה יכול לקחת זמן להגדיר נכון.
  4. בדיקה והתאמה: לפני פתיחת החנות שלך ללקוחות, תרצה לבדוק הכל כדי לוודא שהוא עובד היטב. זה כמו לעשות בדיקה אחרונה בחנות פיזית כדי לוודא שהכל במקום. תהליך זה יכול להשתנות באורך בהתאם למה שצריך להתאים.

הקמת חנות וורדפרס יכולה לקחת בין מספר שבועות לכמה חודשים או יותר. חנות מורכבת יותר עם מוצרים רבים ותכונות מותאמות אישית עשויה להימשך מספר חודשים להתפתח כראוי.

יצירת דף נחיתה טוב למודעה בגוגל ללא מתכנת זה כמו להרכיב רהיט באמצעות ערכה מוכנה. אתה לא צריך להיות נגר או להיות בעל כלים מיוחדים. פלטפורמות מקוונות רבות מציעות 'בוני דפי נחיתה' שפועלים כמו ערכות רהיטים אלו. הם מספקים לך את כל החלקים וההוראות – אתה צריך להרכיב אותם.

זה כרוך בבחירת תבנית עיצוב והוספת הטקסט והתמונות שלך.
עם זאת, תארו לעצמכם אם אתם רוצים רהיט מותאם אישית שמתאים לחלל ספציפי בבית שלכם או בעל עיצוב ייחודי. במקרה כזה, אולי תזדקק לנגר – בעולם הדיגיטלי, זה המתכנת שלך. הם יכולים ליצור דף נחיתה מאפס המותאם למפרטים ולצרכים שלך.

לכן, עבור דף נחיתה פשוט, אין צורך בכישורי תכנות. עם זאת, כישוריו של מתכנת הופכים חיוניים עבור דף נחיתה מותאם במיוחד או מורכב.

ההחלטה אם לבנות חנות מקוונת בוורדפרס היא כמו לבחור את המיקום הנכון וחומרי הבנייה לחנות חדשה. וורדפרס יכולה להיות בחירה מצוינת ממספר סיבות:

  1. ידידותי למשתמש: וורדפרס ידועה בכך שהיא קלה לשימוש. זה כמו שיש חנות במרכז קניות מפורסם שבו הכל מסודר עבורך. אתה לא צריך להיות מומחה בבנייה (או פיתוח אתרים) כדי להתחיל.
  2. גמישות: וורדפרס מציעה גמישות רבה. זה כמו להיות מסוגל לבחור את הפריסה של החנות שלך ואת סוג המדפים והתצוגות שאתה רוצה. עם ערכות נושא ותוספים שונים, אתה יכול להתאים אישית את החנות שלך כך שתראה ותפעל בדיוק כמו שאתה רוצה.
  3. תמיכה קהילתית: ישנה קהילה גדולה של משתמשים ומפתחים סביב וורדפרס. זה כמו שיש רשת של בעלי חנויות ומומחים שכנים לבקש עצה או עזרה בעת הצורך.
  4. חסכוני: תחילת העבודה עם וורדפרס יכולה להיות ידידותית יותר לתקציב בהשוואה לכמה פלטפורמות אחרות, במיוחד אם אתה מנהל עסק קטן או בינוני. זה כמו לשכור שטח חנות במחיר סביר אבל עדיין במיקום טוב.

עם זאת, ישנם כמה שיקולים שצריך לקחת בחשבון:

  1. תחזוקה טכנית: אמנם וורדפרס ידידותית למשתמש, אבל עדיין תצטרכו להתמודד עם עדכונים ותחזוקה. זה כמו תחזוקה רגילה של החנות הפיזית שלך.
  2. גדילה מהירה: אם העסק שלך גדל מאוד, ייתכן שתצטרך להשקיע יותר עבודה בשמירה על פעילות חלקה של אתר וורדפרס שלך, בדומה להרחבת חנות פיזית.

וורדפרס היא אפשרות טובה לבניית חנויות מקוונות, במיוחד אם אתם מחפשים משהו ידידותי וגמיש למשתמש. הוא מתאים היטב לעסקים קטנים עד בינוניים, אך זכור את הצורך בתחזוקה שוטפת.

עבוד איתנו

נשמח לשמוע עוד על הפרויקט שלך